dimecres, 17 d’abril del 2013

Postals d’Els Catarres gratis al seu web. O com enganxar-se a Tokyo i Vull estar amb tu

Feia temps que no em passava, en realitat no és fàcil que només escoltant una vegada una cançó t’enganxe de seguida, però això és el que m’ha passat amb algunes de les cançons de l’últim disc d’Els Catarres titulat Postals.

 

Primerament va ser Vull estar amb tu, la vaig escoltar en el videoclip que han penjant a Internet i ja vaig pensar “ui...quin bon rotllo de cançó” i les imatges també aconseguien transmetre això, mitjançant colors vius i una estampa més bé estiuenca. Per tant vaig decidir que el següent pas era descarregar-me de manera gratuïta i legal el seu disc, ja que ells ofereixen així als seus fans. Ara, això sí tot el qui vulga també pot comprar el disc físic, ja que han preparat una edició molt treballada, perquè ens podríem aventurar a dir que cada disc és únic, perquè Els Catarres han triat diferents postals per als discs i a més el tampó que porta la postal l’han fet ells mateixos a mà.

 

Doncs el següent pas fou escoltar el disc sencer i trobar que Tokyo és una passada de cançó que també t’enganxa a la primera que l’escoltes. I poc a poc tal i com anem escoltant el disc anem descobrint alguna perleta més, com la col•laboració del Tomeu Penya. Són cançons d’aquestes per a trobar-te-les quan ja has escoltat el disc unes quantes vegades...i trobes aquell matís que no havies sabut apreciar de primeres, així sempre queda alguna sorpresa. 

La veritat que puc dir que Els Catarres m’han sorprès, perquè Jennifer va ser una gran sensació que els va donar popularitat, però estava clar que no podien viure d’aquest tipus de cançons. I en Postals han sabut donar un aire amb bon rotllo i alegria que cal en aquests moments, en que no trobem aquesta alegria tant fàcilment, per això vos el recomane. 



Anteriorment m’havia passat això d’enamorar-me a la primera de la cançó Ar Dân d’Iwan Rheon, que tot seguint en el procés des descobriment de la resta de cançons del disc vaig trobar també Changing Times, una altra perleta. Per cert us recomane el disc que també es titula Changing Times del gal•lès Iwan Rheon. Aquest xic és actor i músic, ha participat a la sèrie Misfits (de la que vos parlaré ací a la secció de Confessions d’una sèrie-addicta) i a alguna pel•lícula i de sobte un dia buscant informació de la sèrie, aparegué la música del senyor Rheon.



P.D. d'última hora: he descobert al voler posar un enllaç sobre Iwan Rheon que ha posat cançons noves al seu perfil de You Tube! anem a veure que tal...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada